Üdvözöljük Hibabejelentő oldalunkon!

Azért hoztuk létre ezt az aloldalt, hogy gyors és egyszerű megoldást nyújtsunk a fűtésrendszerrel kapcsolatos kérdéseire és problémáira. Az oldalon megtalálja a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat, amelyekhez hasznos videókat is csatoltunk. Ezek lépésről lépésre segítenek a hibaelhárításban, hogy Ön minél gyorsabban megoldást találjon.

Ha a videók és információk ellenére sem sikerült megoldani a problémát, ne aggódjon! Ilyen esetekben szívesen fogadjuk a hívását és teszünk érte, hogy a problémára mielőbb megoldást találjon.

Tegyük egyszerűbbé és gyorsabbá a problémák megoldását együtt! 😊

Leggyakoribb kérdések és megoldások:

Ha azt tapasztalod, hogy nincs elég meleg a helyiségben

  • Az első dolog, ami csökkentheti a hőmérsékletet az ingatlanban az az, hogyha nemrég volt felújítás. Ilyenkor a falak még nedvesek, nem száradtak ki tlejesen. Ezek száradása hőenergiát von el, így nehezebben tudják leadni az infrasugarakat.
  • Egy másik lehetséges magyarázat pedig, hogy a termosztát nincsen helyesen beállítva. A termosztáton két hőmérséklet érzékelő is van, egy, ami a levegő hőmérsékletét méri és egy a padlóhőmérsékletét. Mind a kettőt helyese kell beállítani a megfelelő hőfok elérése érdekében.

Néhány gyakran vásárolt termosztátunk használati utasítása ( A többit az oldal alján a „Tanusítványok és letöltések” – re kattintva tudja megtekinteni)

Prémium üveg WiFi termosztát, B1000

B002 termosztát

 

 

Ha villog a "fűtésjel", de nem fűt a rendszer.


Neked is villog a „fűtésjel” a termosztátodon és úgy érzed, hogy nem fűt a rendszer? Egyszerű a megoldás 🙂

A termosztátokban két érzékelő van, az egyik a padló hőmérsékletét méri a másik a levegőjét. Lehet, hogy az elsődleges érzékelőt, tehát a levegőérzékelőt feltetted a kívánt hőmérsékletre, de a másodlagos érzékelő (padlóérzékelő) egy annál jóval alacsonyabb hőfokon van.

Ilyenkor menj be a szervízbeállításokba és a másodlagos érzékelő hőmérsékletét is növeld meg. A használati utasításokat a termosztátokhoz az oldal alján találod a fekete észben a „Tanusítványok és letöltések” fülön.

A videóban említett ajánlott hőmérsékletekről szóló dokumentumot pedig IDE kattintva éred el.

Ha gyakran kattog a termosztátod


Ha a termosztátod nem kattan amikor bekapcsolod valószínűleg elromlott, ilyenkor keress minket nyugodtan, segítünk megjavítani vagy újat beszerelni.

Ha egy évnél régebbi a termosztátod akkor sajnos a garancia már nem él rá, de ebben az esetben is állunk a rendelkezésedre és segítünk kiválasztani az új termosztátot, hogy tovább élvezhesd a meleget!

Mit csináljak, ha infra padlófűtés esetén meleg van a lakásban, de hideg a padló ?

Telepítés után kollégáink beállítják nektek a tökéletes hőmérsékletet. Azonban ha netalántán áramszünet lenne vagy valamilyen okból hiba merül fel ez az érték visszaállítódik a gyári beállításra, ami nem minden esetben az optimális hőmérséklet.

A videóban megtalálható, hogy hogyan lehet beállítani az ideális padlóhőmérsékletet

Fűtőfólia termosztátok kalibrálása – valós hőmérséklet beállítása – B1000


Termosztátok kalibrálása egyszerűen!

Új építésű ingatlan esetében hideg az infra padlófűtés. Mitől van?

Újépítésű ingatlanok esetében, a falak még gyakran nem száradtak ki teljesen. Ahogy bekapcsoljuk a fűtésrendszert az elkezdi melegíteni a falakat is, így a nedvesség elpárolog belőlük.

A párolgás pedig hőelvonással jár. Ez lehet annak az oka, hogy a helyiségek nem megfelelően melegednek fel. Azonban néhány hét elteltével a falak kiszáradnak és teljes mértékben élvezhetik a meleget.

Fűtőszőnyeg – Fűtőháló telepítési videó


Kedves Vásárlónk! A következő videó segít a fűtőszőnyeg / fűtőháló tökéletes kivitelezéséhez, ha nem a mi szakemberünkkel szeretnéd csináltatni.

Nézd végig a videót alaposan.